အလည္ လာေရာက္ၾကေသာ ညီအစ္ကုိ ေမာင္ႏွမမ်ား အားလုံးရႊင္လန္း ခ်မ္းေျမ႕ပါေစ ...

Tuesday 12 February 2013

အလင္းေပးသူ


အနွဳိင္းမဲ႕ ေမတၱာနဲ႕ အရာရာကုိ စြန္႕လြတ္ၿပီး ...
က်မကိုေရြးခ်ယ္ခဲ႕သူ..
အနစ္နာခံသူ  ေပးဆပ္သူ..
ေဒါသမရွိဘူး...
အၿမဲတမ္းေအးခ်မ္းစြာေနတတ္သူ..
သနားၾကင္နာတတ္သူ...
ဘာသာတရားကိုင္းရွဳိင္းသူ...
ဘ၀ရဲ႕ ေလာကဓံကို ၾကံ႕ၾကံ႕ခံကာ..
အရွံးမေပး ၿပံဳးၿပံဳးနဲ႕ ေလွ်ာက္လွမ္း အနိုင္ယူခဲ႔သူ..
အဆိုးေတြကုိ အေကာင္းနဲ႔ တုံ႕ ၿပန္ေစခဲ႕သူ...
က်မဘ၀ရဲ႕အလင္းေပးသူဟာ  အေမ ဘဲေနာ္...
အေမ ..သြန္သင္ ဆုံးမ ေလ႔က်င္႔ေပးထားတဲ႕ အရာေတြနဲ႕..
ဘ၀ခရီးလမ္းကုိ ေလွ်ာက္လွမ္းေနပါၿပီ.
အစကေတာ႕ ခက္ခဲတာေပါ႕...
တၿဖည္းၿဖည္းနဲ႕ ေနတတ္လာၿပီ.
၀မ္းနဲ အားငယ္ၿခင္းလဲ မရွိေတာ႕ပါဘူး..
အေကာင္းၿမင္တတ္ေအာင္...
သက္တမ္းရွိသေလာက္ ေနရတဲ႕အခိုက္မယ္..
အေကာင္းဆုံးေနထိုင္မွဳၿဖစ္ေအာင္

က်မၾကိဳးစားမယ္...
အေမ႕ အတြက္ ေက်နပ္မွဳ႕ အတိမၿဖစ္ခဲ႔ေပမဲ႕...
စိတ္ပ်က္ၿခင္းမၿဖစ္ေစရပါဘူးေနာ္...
အရာရာအားလုံး အတြက္...
ေက်းဇူးတင္ပါတယ္..
အေမ ဟာ က်မရဲ႕ အလင္းေရာင္..
က်မ ရဲ႕ ဘုရင္မ...
က်မရဲ႕ ကမၻာၾကီး ပါ....
က်မ ဥာဏ္မွီ သေလာက္.ဒီစာစုေလးနဲ႕...
ဂါရ၀ၿပဳ ပါတယ္   အေမ....
                                                    
 ေတးေတး      8.1.2013

No comments:

Post a Comment

Popular Posts